dinsdag 2 april 2013

Wie is Saar?

Saar met haar gelukkige gezinnetje in betere tijden
Ik ken Sarhea al langer, om precies te zijn poseerde ze zwanger van dochter Lissyane (nu 6 jaar oud) voor het eerst voor me. Toen een schuchtere, aanstaande jonge moeder, nu een vrolijke, zelfverzekerde jonge vrouw met man en inmiddels twee kids.

In november poseerde het hele stel nog blij en gelukkig voor me, en wilde ze snel terugkomen met haar zusje voor nog een fotosessie. Dat is dus niet meer gelukt. Saar was al langer ziek (diagnose EDS, kreeg ze nog niet eens zo heel lang geleden) in november kon ze met moeite lopen en staan. Toch ging de rolstoel overal gewoon mee en dus ook het hele stel kwam naar onze studio. Levenslust = Saar.

Het doet me veel pijn dat ze nu getroffen is door Lyme, neuro borreliose stadium 3. Een ernstige infectie met een bacterie, veroorzaakt door een tekenbeet. Doordat Lyme lange tijd niet onderkend werd - ze was zwanger in 2011 en men weet de rode uitslag aan de zwangerschapsjeuk - heeft de bacterie genadeloos toegeslagen... diagnose Lyme kwam pas in december 2012. Na eerdere sessies waarin ik haar strijd tegen Lyme vastleg, hoop ik morgen weer naar haar toe te kunnen, en ik bid dat het niet mijn laatste sessie met haar zal zijn...




Samen op de foto, gezellig zus!



Zo zijn er vele klanten met wie we een speciale binding hebben, en als ik tijd heb, ga ik ze allemaal aan u voorstellen. Dit is meer dan een opdrachtgever/opdrachtnemer-relatie. Vele klanten spreek ik na de opdracht (de fotosessie, al dan niet zakelijk) ook privé, en door alle social media tegenwoordig vaker dan vroeger.

Heerlijk, die persoonlijke binding met mijn "onderwerp" en dat hoop ik nog lang zo te houden!

ZIENer Melanie *Spirit of the Moment*

Geen opmerkingen:

Een reactie posten