zondag 3 februari 2013

Job Roël

Beste Melanie,

Wat leuk dat je mijn naam vermeld op je weblog, in het kader van stages en de analoge fotografie! Jammer dat je de 'doka geur' niet mist! Ik namelijk wel! Vooral ook de kwaliteit van het analoge werk, de z.g. edele technieken, blijft onomstreden beter als de digitale!! Ik denk dat je je met dat laatste kunt onderscheiden en meer geld verdienen! 

In elk geval dient afsluitend gezegd te worden, dat ik jou als een van de meest prettigste en vakbekwame stagiairs heb ervaren, van de 10tallen die bij ons hebben gelopen! Het gaat je goed, ik zal via je site blijven volgen!! 

Hartelijke groet, Job Roël


Klassefoto Sint Lucas, Boxtel 1991-1992
Ik liep in 1990 stage bij Job, zal de foto's van de studio nog eens opzoeken.100% analoog (in house de dia's ontwikkelen in grote machine met trommel, grote formaten A5!!) en een heuse balgcamera waar ster-fotograaf Zweitse dan de reclamefoto's mee maakte.

Fotostudio Roël zat tijdens mijn stage nog op de Steenweg in Helmond (in de oude bioscoop) en verhuisde daarna naar het Ekkersrijt in Son, bij Eindhoven. Heb tijdens hun jubileumfeestje Paul Huf nog mogen ontmoeten aldaar :) Dankjewel Job, voor je leuke reactie!!
Het was een eer bij jullie te mogen 'werken' (als stagiaire was ik nog zo blue... OMG, wat wisten wij als Sint Lucas studenten nou helemaal van fotografie???) en ik heb een leuke tijd gehad met Lotte en Zweitse en met de befaamde Gruyère kaas en legpuzzels tijdens de lunch, haha.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten